Klager

Du har som forsikret ret til at klage, hvis du oplever,
at den ydelse, du har modtaget, ikke lever op til dine forventninger

Ønsker du at klage, sender du en e-mail, hvori du forklarer din klage. Husk at oplyse dit fulde navn, din adresse og dit CPR-nummer. Er du forsikret gennem din arbejdsplads, skal du også oplyse navnet på virksomheden - og evt. navnet på det firma du er forsikret igennem.

Klager vedr. skadebehandling

Mølholm Forsikring har nedsat et klageråd til behandling af klager vedr. skadebehandling (herunder afslag, ekspeditionstid o.l.). Er din klage ikke forelagt klagerådet, betragtes klagen ikke som behandlet af Mølholm forsikring. Klager behandles hurtigst muligt - og inden for senest 7 arbejdsdage.

Rådet består af:
Luise Larsen, klageansvarlig
Dorthe Værum Horsted, salgs- og informationschef
Per Sehested-Blad, adm. direktør

Klager sendes til Luise Larsen - lla@behandlingsgaranti.dk

Klager vedr. administration

Hanne Christgau, administrationschef
(klager vedr. administration af policer og tilbud)
hch@behandlingsgaranti.dk

Klager vedr. regninger/betalinger

Ulla Rosenlund Olsen, regnskabschef
uro@behandlingsgaranti.dk

 

Sundhedsforsikring til erhverv

LÆS MERE

Privat Behandlingsforsikring

LÆS MERE